Antena 3 CNN Emisiuni Antena 3 CNN News Hour with CNN Încep înscrierile în programul Casa Verde Fotovoltaice | Cum vă puteţi înscrie

Încep înscrierile în programul Casa Verde Fotovoltaice | Cum vă puteţi înscrie

Casa Verde Fotovoltaice 2023. Vineri încep înscrierile în programul Casa Verde Fotovoltaice - Ediția 2023.

Încep înscrierile în programul Casa Verde Fotovoltaice | Cum vă puteţi înscrie
Sursa foto: Profimedia Images
de Silvia Preda    |    18 Mai 2023   •   17:11

Casa Verde Fotovoltaice 2023. Ministerul Mediului, Tanczos Barna, anunță că vineri se lansează sesiunea de înscriere în programul Casa Verde Fotovoltaice - Ediția 2023: "vom da startul uneia dintre cele mai populare și așteptate programe de finanțare".

"Suntem într-un moment foarte important. Vă pot anunța că vineri, pe 19 mai, începând cu ora 10:00, vom da startul uneia dintre cele mai populare și așteptate programe de finanțare - Casa Verde Fotovoltaice.

Oferim o finanțare în cuantum de 20.000 de lei pentru fiecare solicitant sub condiția unei contribuții proprii de 2.000 de lei", spune Tanczos Barna.

El precizează că bugetul total al programului este de 1,75 miliarde lei, echivalentul a 87.000 de sisteme fotovoltaice.

De asemenea, ministrul Mediului precizează că sesiunea de înscriere va fi făcută în opt etape, câte una pentru fiecare regiune de dezvoltare, iar solicitanții vor avea nevoie de patru documente în format pdf, respectiv cartea de identitate, extras de carte funciară, certificatul fiscal care să ateste lipsa datoriilor la stat și certificatul fiscal lipsă datorii la buget.

Casa Verde Fotovoltaice 2023. Documentele necesare pentru înscriere

Înscrierea solicitantului se face prin completarea unor câmpuri predefinite şi încărcarea documentelor necesare:

  • actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicaţie;
  • certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
  • certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
  • extras de carte funciară, nu mai vechi de 60 de zile la data înscrierii în aplicaţie;
  • copia cărţii funciare colective, din care să rezulte maximum două unităţi individuale trecute pe aceeaşi carte funciară care adunate să fie egale cu un întreg, în cazul imobilelor-construcţii, dintre care unele părţi sunt comune, iar restul sunt proprietăţi individuale, pentru care se întocmesc o carte funciară colectivă şi câte o carte funciară individuală.

×
Parteneri
Cum va fi vremea în vacanța de Paște și când scăpăm de frig
x close