Antena 3 CNN Life Știinţă Cercetătorii olandezi au inventat pastila care elimină mirosul transpiraţiei

Cercetătorii olandezi au inventat pastila care elimină mirosul transpiraţiei

Sursa foto: Foto: Antena 3
28 Oct 2011   •   21:18

O pastilă pentru transpiraţie cu miros de... parfum, una pentru protecţia solară şi încă una pentru un păr de abanos. Seamănă cu un scenariu SF dar toate sunt, de fapt, mai aproape de realitate decât bănuiţi. Cercetătorii olandezi spun că au descoperit pilula care rezolvă în mod natural problema transpiraţiei după ce, în vara acestui an, a fost lansat primul parfumul sub formă de bomboană.

Impresionantă este şi descoperirea cercetătorilor olandezi. Pilula care rezolvă problema transpiraţiei funcţionează ca orice altă pastilă. Odată înghiţită, ajunge în stomac unde, digerată, începe să elibereze molecule de parfum prin piele.

Pilula nu garantează însă că parfumul va fi pe placul tuturor. Specialiştii spun că aroma emanată de capsulă va fi una strict personală. Asta pentru că, genetic, fiecare persoană este unică. Aşa că şi mireasma fiecăruia va avea note... unice.

Ideea parfumului futurist a apărut după ce în vara care a trecut, a fost lansat parfumul sub formă de bomboană. În afară de faptul că persistă foarte mult pe piele, parfumul protejează împotriva îmbătrânirii premature.

Şi tot în spiritul evoluţiei umane, cercetătorii se gândesc să lanseze în următorii ani o pilulă cu factor de protecţie solară şi una împotriva încărunţirii părului.

Subiecte în articol: pastila cercetatori