Antena 3 CNN Life Știinţă Descoperirea secolului. S-a găsit soluţia care va opri timpul în loc!

Descoperirea secolului. S-a găsit soluţia care va opri timpul în loc!

Sursa foto: Foto: wallpaper.com
de O.P.    |    21 Oct 2011   •   09:18

Renumitul om de ştiinţă croat, Miroslav Radman, a prezentat joi, în timpul unei conferinţe de presă, noul antioxidant, care este numit de el "Pastila tinereţii". Astfel, potrivit spuselor sale, basmul Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte, poate deveni realitate, scrie site-ul seebiz.eu.

"Cocktail-ul tinereţii" va ajunge în curând pe piaţă şi o cutie de pastile va putea fi cumpărată pentru 200 de dolari. Alături de Radman, şi un alt cercetător de prestigiu a garantat pentru calitatea indubitabilă a acestui produs. Dr. Slavko Ivkovic a declarat că antioxidanţii sunt substanţele care protejează celulele de deteriorarea adusă de trecerea timpului, şi luptă împotriva celor mai grave boli.

Oamenii de ştiinţă care au lucrat la acest proiect revoluţionar susţin că această combinaţie din pastile a avut cel mai bun rezultat de până acum, oprind procesul de îmbătrânire a celulelor la persoanele care au fost testate.

Radman speră ca "Energizer" să devină un produs cu renume mondial, iar cât mai mulţi oameni să se poată bucura de beneficiile lui.

ANM: Zonele cele mai afectate de praful saharian