Antena 3 CNN Life Știinţă Povestea românului care ar putea schimba numele Mării Moarte. A găsit viaţă în adânuri

Sursa foto: Foto: discoverynews.com
de O.P.    |    12 Oct 2011   •   10:22

Danny Ionescu, un biolog marin a condus o echipă de cercetare în adâncurile Mării Moarte. Cercetătorii au descoperit că adâncurile Mării Moarte sunt readuse la viaţă de mai multe izvoare care aduc cu ele o varietate de micro-organisme.

"În timp ce vreme de sute de ani s-a crezut că Marea Moartă nu găzduieşte niciun fel de formă de viaţă, descoperirea pe care am realizat-o cu echipa mea este uluitoare pentru microbiologie. Chiar dacă nu există peşti în adâncuri, covoarele de micro-organisme care acoperă fundul mării conţine un număr impresionant de specii", a declarat Danny Ionescu.

"Micro-organismele din Marea Moartă aparţin în mare parte speciei Archaea şi se află în număr de 1.000 până la 10.000 pe milimetru. Până în prezent nimeni nu a mai găsit forme de viaţă în Marea Moartă, însă noi cred că vom putea schimba numele în Marea Vie", a declarat Danny, citat de discovery news.com.

Danny Ionescu este evreu de origine română. S-a mutat cu familia sa în Israel pe când avea numai 9 ani. În prezent trăieşte împreună cu soţia lui în Germania, şi conduce o echipă de cercetare marină. Mai mult, urmează cursuri post-doctorale la o universitate din Bremen.

Mircea Badea a dezvăluit cine este modelul său în viaţă