Antena 3 CNN Life Știinţă Vezi cum arată Dumnezeu. Imaginea 100% REALĂ, care i-a uimit pe oamenii de ştiinţă

de O.P.    |    21 Dec 2011   •   07:18

Noi cercetări au fost încununate cu un rezultat incredibil, pe care toată creştinătatea l-a aşteptat de mii de ani: Giulgiul din Torino, cel despre care se crede că a acoperit trupul Mântuitorului, este adevărat.

Potrivit testelor făcute, imaginea imprimată pe Giulgiul din Torino nu ar fi putut fi falsificată cu niciun fel de tehnologie din perioada medievală.

Astfel, cu numai câteva zile înainte de sărbătoarea Naşterii Domnului, oamenii de ştiinţă au publicat un nou studiu care conchide că misterioasa descoperire medievală - Giulgiul din Torino -  este adevărată.

Astfel, acest rezultat ar putea fi un cadou preţios pentru cei care cred în autenticitatea pânzei care a înfăşat trupul Mântuitorului.

Scepticii au susţinut că pânza este un fals, iar testele cu carbon efectuate în mai multe laboratoare de prestigiu au scos la iveală că datează din perioada 1260-1390.

"Imaginea impregnată pe giulgiu a unui om biciut şi crucificat are multe caracteristici fizice şi chimice care sunt foarte speciale. Acea culoare este imposibil să fe refăcută într-un laborator", a declarat un cercetător de la Agenţia Naţională pentru noi tehnologii, din Italia.

Subiecte în articol: descoperiri Dumnezeu