×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Suferi de insomnie? Ce lipsă de vitamine ai în corp

27 Mai 2019   •   13:53
Suferi de insomnie? Ce lipsă de vitamine ai în corp 132

Chiar daca iti incepi ziua cu o ceasca de cafea, in jurul pranzului te simti obosit, iar seara, dupa ce adormi, te trezesti si nu mai reusesti sa pui geana pe geana? De vina pot fi lipsa unor nutrimenti din organsim.

Oamenii de stiinta spun ca un somn de calitate si o alimentatie echilibrata merg mana in mana. Uneori, ciclurile noastre de somn sunt date peste cap din cauza alegerilor nutritionale nesanatoase pe care le luam in viata de zi cu zi. Manancam pe fuga, mai ales alimente procesate, si astfel privam organismul de substantele nutritive de care are nevoie ca sa functioneze corespunzator. 

1.Vitamina D

Intr-o meta-analiza publicata de Centrul International pentru Inginerie Genetica si Biotehnologie, oamenii de stiinta au constatat ca deficitul de vitamina D este asociat cu un risc mare de tulburari de somn. Printre alimentele bogate in vitamina D se numara ouale, somonul, tonul si ciupercile. 

Continuarea AICI.


sati