×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETA Motivul pentru care nu te simți sătul după ce ai mâncat fast-food

09 Mar 2019   •   10:57
DIETA Motivul pentru care nu te simți sătul după ce ai mâncat fast-food 132
Sursă: Pixabay

DIETA Dacă atunci când mănânci fast-food nu te poți sătura, nu ești singurul. Se pare că în ciuda miilor de calorii consumate la astfel de restaurante, corpul nu își ia toți nutrienții necesari din aceste produse alimentare iar senzația de foame persistă. 

DIETA Studiile arată că sățietatea nu este dată de numărul de calorii, ci de macro-nutrienții din mâncare cum ar fi carbohidrații, grasimile și proteinele. Deci chiar dacă ne putem umfla pe moement cu cartofi prăjiți, corpul nostru nu își ia nutrienții de care are nevoie pentru energie îndelungată. De exemplu, doi biscuiți Oreo au 100 de calorii, la fel ca și 15 cești de spanac. Spanacul îți va umfla stomacul și îți va da proteinele și fibrele necesare pe când biscuiții vor oferi doar o energie de scurtă durată.

DIETA Proteinele și fibrele sunt esențiale pentru încetinirea digestiei și eliberarea energiei pe o perioadă îndelungată de timp, iar vitaminele și mineralele pot avea și ele un efect de sațietate. Dacă organismul dumneavoastră nu primește substanțele nutritive de care are nevoie, acesta poate continua să trimită semnale de foame, așa că întodeaua consumați alimente bogate în vitamine și nutrienți!

Sursă: HuffPost

 

 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati