Cartea de identitate se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se va face dovada numelui, a stării civile, a cetăţeniei şi a domiciliului. Pentru eliberarea unui nou buletin, ca urmare a expirării termenului de valabilitate, solicitanţii trebuie să prezinte şi un timbru fiscal în valoare de un leu sau de patru lei, în cazul pierderii, furtului sau deteriorării actului.Preşedinţii de secţii vor duce materialele la secţiile de vot cu transport asigurat şi însoţiţi de poliţişti. Operaţiunea de distribuire trebuie să se finalizeze până la ora 18,00, când vor fi sigilate secţiile de votare, premergător referendumului şi alegerilor europarlamentare, ce vor avea loc duminică, 25 noiembrie.
Campania electorală pentru referendum a început pe 25 octombrie, la o zi după ce decretul privind organizarea referendumului pentru introducerea votului uninominal concomitent cu alegerile pentru Parlamentul European a fost publicat în Monitorul Oficial. Campania pentru alegerile europarlamentare a început pe 26 octombrie, la scrutin fiind înscrise 13 partide şi un candidat independent.
Rompres
Ştiri video recomandate