Anunțul făcut de Carrefour. Mii de oameni vor rămâne fără loc de muncă
×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Anunțul făcut de Carrefour. Mii de oameni vor rămâne fără loc de muncă

de M.Z.   •   23 Ian 2018   •   11:28
Anunțul făcut de Carrefour. Mii de oameni vor rămâne fără loc de muncă 418

Noul director general al Carrefour, Alexandre Bompard, a prezentat marţi noul său plan strategic de relansare a activităţii, ce prevede reducerea costurilor, mii de concedieri şi majorarea investiţiilor în comerţul electronic, pe fondul concurenţei venite de la Amazon, dar şi noi parteneriate în China, transmit AFP, Bloomberg şi Reuters. 

Carrefour, cel mai mare retailer european şi al doilea la nivel mondial după Wal-Mart, va renunţa la aproximativ 2.400 de angajaţi din Franţa, printr-o schemă de plecări voluntare. În Franţa, Carrefour este cel mai mare angajator din sectorul privat, aici lucrând 115.000 dintre cei 384.000 de angajaţi la nivel global. 

Carrefour intenţionează să vândă 273 de foste magazine Dia şi să reducă mărimea hipermarketurilor sale din Franţa. După anunţarea noului plan de relansare, acţiunile companiei au urcat marţi dimineaţă cu 4,9% la Bursa de la Paris. De asemenea, vor fi vândute mai multe produse organice, ţinta până în 2022 fiind triplarea vânzărilor pe acest segment, la cinci miliarde de euro. 

Compania va deschide în marile oraşe cel puţin 2.000 de magazine de proximitate în următorii ani.

În urma măsurilor de restructurare, Carrefour speră să facă economii anuale de două miliarde de euro (2,45 miliarde de dolari) până în 2020. De asemenea, retailerul a semnat un acord cu firmele chineze Tencent şi Yonghui, care vor prelua o participaţie minoritară în subsidiara Carrefour din China. 

Carrefour a anunţat că în 2017 vânzările la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 1,6%, la 88,24 miliarde de euro, dar datele reprezintă o încetinire faţă de avansul de 3% înregistrat în 2016. 

În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine. 

Sursă: Agerpres
sati