×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Top 10 cele mai ascultate melodii ale anului 2011

de N.B.   •   01 Ian 2012   •   07:34
Top 10 cele mai ascultate melodii ale anului 2011 414
Foto: electrohouse.ucoz.com
2011 a fost un an al schimbărilor în industria muzicală internațională. Nume noi au fost distinse cu premii care să îi aducă mai aproape de consacrarea mondială, cântăreți etichetați în variate feluri au desfăcut blestemele și au lansat melodii care să le definească un stil puternic, recognoscibil și nu puțini și-au confirmat pozițiile de “top selling artists”, cu single-uri fredonate în toată lumea și încasări record.

Revista industriei muzicale americane Billboard, unul dintre pionierii publicațiilor de specialitate, a întocmit un top al celor mai apreciate melodii în 2011, în funcție de vânzări și numărul de difuzări la radio. Iată marii câștigători ai anului ce se încheie:

Pe locul 10 se află cei de la Black Eyed Peas cu “I Just Can't Get Enough”, al doilea single de pe albumul “The Beginning”, lansat în 2010. Potrivit statisticilor, “I Just Can't Get Enough”, compusă de membrii grupului alături de alți colaboratori, s-a vândut în 2,4 milioane de copii în Statele Unite.
 


Pe locul 9 se situează “Moves Like Jagger”, cântată de Maroon 5 și Christina Aguilera. Melodia electropop este al patrulea single de pe al treilea album al trupei, “Hands All Over”. Criticii au lăudat partea corală precum și chimia dintre Aguilera și solistul Maroon 5, Adam Levine, iar piesa s-a bucurat de mare succes în rândul fanilor.
 


Locul 8 e ocupat de “Super Bass”, de pe albumul de debut al lui Nicki Minaj, "Pink Friday". Creația lui Minaj și a altor doi compozitori îmbină elemente hiphop cu R&B, pop și rap, datorită cărora Minaj a devenit cunoscută. Datele din octombrie arată că Nicki Minaj și al ei "Super Bass" au făcut istorie, Minaj fiind prima femeie rapper al cărei single a fost descărcat de peste 3 milioane de ori în Statele Unite.
 


Pe poziția a șaptea se situează “Fuck You / Forget You” a artistului american Cee Lo Green. Melodia a fost lansată pe 19 august 2010 și este primul single de pe al treilea album al solistului, intitulat “The Lady Killer”. În iulie 2011, melodia fusese deja descărcată de 5 milioane de ori.
 


Pe locul șase, în preajma noului an, minionul Bruno Mars (care printre altele a compus și piesa care l-a făcut faimos pe Cee Lo Green în 2011) le reamintește fanelor din lumea-ntreagă că, de i s-ar cere, și-ar viața pentru ele. Piesa “Grenade”, al doilea single extras de pe albumul de debut “Doo-Wops & Hooligans”, a ocupat primele poziții în topurile din Australia, Canada, Irlanda, Noua Zealandă, Polonia, Marea Britanie și în Billboard Hot 100 și este a treia melodie a lui Mars care ocupă concomitent prima poziție în topul britanic și în cel american.
 


Locul 5 îi revine melodiei "Give Me Everything", a lui Pitbull, Ne-Yo, Afrojack și Nayer. Este o piesă cu influențe hiphop, pop și Broadway, lansată pe 18 martie. "Give Me Everything" este primul number one cu care Pitbull se poate lăuda în Billboard Hot 100 și în Marea Britanie. Melodia a atins poziția fruntașă și în topurile din Belgia, Canada, Irlanda și Olanda și s-a clasat în top 5 în 12 țări.
 


Poziția a patra le revine lui Katty Perry și Kanye West pentru futuristul “E.T”, de pe al treilea album al artistei, “Teenage Dream”, pentru care Perry a renunțat la colaborarea cu producătorii care au consacrat-o, Max Martin (cel care a lansat-o și pe Britney Spears) și Dr. Luke. “E.T” este al patrulea single promovat de pe album, descărcat de peste 4,8 milioane de ori, potrivit datelor din noiembrie.
 


Pe locul al treilea s-a clasat “Firework”, a doua melodie a lui Katty Perry găzduită de topul Billboard de la final de an. “Firework”, de pe același album de succes, “Teenage Dream”, s-a vândut în peste 5 milioane de exemplare în Statele Unite, iar stilul piesei a fost comparat cu cel al trupei Coldplay.
 


Pe locul al doilea se află "Party Rock Anthem", o piesă electro, interpretată de duetul american LMFAO (Stefan și Skyler Gordy), împreună cu Lauren Bennett și GoonRock. Este primul single de pe al doilea lor album intitulat “Sorry for Party Rocking” și a ocupat primul loc în topurile din Australia, Belgia, Brazilia, Canada, Franța, Danemarca, Germania, Irlanda, Noua Zeelandă, Elveția, Marea Britanie și Statele Unite. "Party Rock Anthem" a fost descărcată de pe internet de peste 4,7 milioane de ori și este a șaptea melodie din istoria Billboard care a stat peste 25 de săptămâni pe primele 10 poziții în Billboard Hot 100.
 


Primul loc îl ocupă “Rolling in the Deep”, al deja faimoasei Adele, cântăreața britanică ce la doar 21 de ani se laudă cu albume de succes atât în Europa, cât și în Statele Unite. Piesa face parte din albumul “21” lansat în ianuarie în Marea Britanie și o lună mai târziu în Statele Unite. “21” i-a adus lui Adele nu mai puțin de șase nominalizări la premiile Grammy din 2012. “Rolling in the Deep” are inflențe dark gospel și disco. Este compusă de Adele și Paul Epworth și a fost lansată pe 29 noiembrie 2010. A fost No. 1 în topurile americane și canadiene și a debutat pe locul întâi în numeroase state din Europa. S-a vândut în peste 5,5 milioane de copii în SUA, fiind primul single care i-a adus lui Adele populartatea peste Atlantic.
 


sati