Antena 3 CNN Economic Reducerea TVA la alimente, impact negativ în vânzările Carrefour

Reducerea TVA la alimente, impact negativ în vânzările Carrefour

Reducerea TVA la alimente, impact negativ în vânzările Carrefour
21 Iul 2015   •   15:30

Vânzările Carrefour România au fost afectate de reducerea TVA la alimente și băuturi non-alcoolice de la 24% la 9%, impactul negativ fiind de 3 puncte procentuale. Compania a raportat însă o creștere organică a vânzărilor în Q2, comparativ cu aceeași perioadă din 2014, scrie revista Progresiv.

”Vânzările like for like în România au continuat să crească în al doilea trimestru al lui 2015, cu toate că reducerea TVA-ului a avut un impact negativ de trei puncte procentuale”, se arată în raportul financiar al grupului francez.
Raportul financiar al Carrefour cuprinde vânzările în valoare brută (incluzând TVA).

În Franța, grupul a raportat o creștere organică de 1,1% în T2 al lui 2015, în termeni comparabili, precizând că toate formatele de magazine au fost pe un trend ascendent, pentru al doilea an consecutiv.
Așa cum era de așteptat, magazinele de proximitate și alte formate (exluzând super/hypermarketurile) au performat cel mai bine în termeni de vânzări, înregistrând o creștere organică de circa 2,5%.

×
Subiecte în articol: Carrefour
Parteneri
Prognoza meteo ANM pentru luna mai. Vremea se schimbă după Paște
x close