Antena 3 Emisiuni News Hour with CNN Victoria's Secret renunță la celebrii "îngerași" în prezentările de modă: "Tiparul femeilor senzuale era o cerinţă a publicului masculin şi va rămâne în trecut"

Victoria's Secret renunță la celebrii "îngerași" în prezentările de modă: "Tiparul femeilor senzuale era o cerinţă a publicului masculin şi va rămâne în trecut"

de Mia Lungu    |    22 Iun 2021   •   20:29
Victoria's Secret renunță la celebrii "îngerași" în prezentările de modă: "Tiparul femeilor senzuale era o cerinţă a publicului masculin şi va rămâne în trecut"
Sursa foto: Hepta

Celebra companie de lenjerie intimă, Victoria's Secret renunţă la îngeraşi. Locul lor este luat de tinere activiste şi de carieră care să susţină noile linii culturale privind minorităţile sexuale sau lupta împotriva rasismului.

Actriţe, fotbaliste, transgenderi sau femei de afaceri au fost alese în grupul celor 7 ambasadoare care vor construi nouă imagine a companiei. Şi care evident, nu vor purta, aripi.

Ani de zile, lumea întreagă aştepta show-ul anual Victoria's Secret pentru a admira nu doar colecţia de lenjerie ci şi celebrii îngeraşi. Tinerele modele se pregăteau luni de zile înaintea showului pentru a întră în formă şi pentru a purta aripile spectaculoase.

După apariţia unor controverse legate de stereotipurile promovate de companie, show-ul Victoria's Secret a fost anulat timp de doi ani. Revine însă fără îngeraşi. Locul acestora este luat de tinere de carieră, printre care fotbalistă Megan Rapinoe, actriţa Priyanka Chopra, transgernderul Valentina Sampaio sau schioară Eileen Gu. Într-un comunicat de presă, compania îşi explică decizia.

"La Victoria's Secret, ne aflăm într-o călătorie incredibilă pentru a deveni cel mai important avocat al femeilor în lume”, a declarat Martin Waters, director executiv Victoria's Secret.

"Aceasta este o schimbare radicală pentru marca noastră și este o schimbare pe care o adoptăm din nucleul nostru. Aceste noi inițiative sunt doar începutul. Suntem energizati și impresionați de munca din fața noastră.”, a adăugat acesta.

"VS Collective este un grup în continuă creștere de femei realizate, care împărtășesc pasiunea comună de a iniția schimbări pozitive"

"Cu VS Collective, creăm o platforma care va construi relații noi și mai profunde cu toate femeile. Printr-o serie de colaborări, parteneriate de afaceri și inițiative legate de cauza, aducem noi dimensiuni experienței noastre de brand. Unind energia, creativitatea și perspectivele noilor parteneri cu rețeaua și dimensiunea noastră, putem transformă modul în care ne conectăm și ne prezentăm în față femeilor", a spus Martha Pease, director de marketing Victoria's Secret.

"VS Collective este un grup în continuă creștere de femei realizate, care împărtășesc pasiunea comună de a iniția schimbări pozitive. Acești parteneri extraordinari, cu profilele, interesele și pasiunile lor unice, vor influența și modela viitorul celui mai mare și mai recunoscut brand din lume pentru femei.

Prin intermediul relațiilor sociale, culturale și de afaceri, VS Collective va lucra pentru a crea noi programe asociate, colecții revoluționare, conținut convingător și inspirațional. Va aduce sprijinul pentru cauzele vitale pentru femei."

Compania susţine că noile ambasadoare vor lucra la colecţii revoluţionare care să respecte liniile culturale actuale şi să vină în sprijinul nevoilor femeilor moderne. Tiparul femeilor senzuale şi sexy era o cerinţă a publicului masculin, susţine noul director al companiei, şi va rămâne în trecut.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
x close