x close

Prietenul ei ia medicamente care îi salvează viața, dar au un efect neașteptat asupra relației: „În mod bizar, acest lucru nu pare să îl afecteze”

13 Apr 2019   •   17:41
Prietenul ei ia medicamente care îi salvează viața, dar au un efect neașteptat asupra relației: „În mod bizar, acest lucru nu pare să îl afecteze”

O femeie îngrijorată se adresează publicației The Guardian cu o problemă de relație: „Partenerul meu de peste cinci ani nu mai este activ sexual din cauza medicamentelor pe care le ia. Situația mă afectează foarte mult însă el nu pare a fi deranjat. L-am rugat să viziteze un specialist dar el spune că nu a avut timp și că o va face în viitorul apropiat. Simt că trebuie să merg mai departe, dar sunt run pic îndoită să părăsesc ceea ce a fost un parteneriat fantastic la un moment dat.” 
  
Pamela, specialista în relații pentru The Guardian răspunde: „Atrage-i atenția, prin a menționa clar că este o criză de relație și insistă să îți asculte grijile și nevoile. Există multe semne de întrebare și trebuie să aveți mai multe informații.

Nu ați menționat motivul pentru care el ia acesta ia medicamentele. Uneori, oamenii care suferă foarte tare, de dureri insuportabile, sunt atât de recunoscători când găsesc medicamente care îi ajută încât că vor suporta efecte secundare oribile, cel puțin temporar. Acest lucru ar fi valabil mai ales dacă partenerul tău este tratat pentru o condiție care îi pune viață în pericol.

Unele medicamente reduc dorința sexuală până la punctul în care o persoană nici măcar nu îi mai simte lipsa, iar problema devine relevantă doar dacă se plânge un partener. Uneori, un pacient nu știe pur și simplu dacă există alte opțiuni de tratament sau este jenat să discute efectele secundare sexuale cu medicul, iar în multe cazuri specialiștii nu iau în considerare astfel de plângeri. Cu toate acestea, de obicei este posibilă schimbarea medicamentelor sau încercarea unui alt tip de tratament, pacientul trebuie pur și simplu să întrebe. 

Pierderea interesului sexual sau a capacității sexuale afectează calitatea vieții și poate distruge relații. Vorbiți urgent cu partenerul, și susține-l în discuția cu medicul și în găsirea solutilor. Aveți dreptate să vă așteptați la mai mult.”

Sursă: The Guardian  

Citeşte mai multe despre:

relatie viata sexuala
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati