Antena 3 Life Știinţă Descoperirea surprinzătoare făcută de oamenii de ştiinţă. Noua formă de viaţă pare desprinsă din filmele SF

24 Iul 2012   •   10:19
Sursa foto: Foto: Daily Mail

Cercetătorii au făcut o descoperire importantă, o nouă formă de viaţă de pe Terra. Noua specie de vierme plat pare deprinsă din filmele SF:

Viermele are o lungime de 12 mm şi are 60 de ochi. Oamenii de ştiinţă au fost surprinşi de locul în care l-au descoperit: iarba de lângă Cambridge, una din cele mai “documentate” zone de pe planetă.

Cercetătorul care a făcut această descoperire se numeşte Brain Eversham şi este directorul executiv al Wildlife Trust. El a făcut această descoperire în timp ce realiza o serie de fotografii.

Singura specie asemanatoare celei identificate acum trăieşte în Noua Zeelandă, informează Daily Mail.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal