Antena 3 CNN Life Știinţă Informațiile despre o posibilă viață extraterestră au fost reactualizate! Descoperie incredibilă făcută de astronomi!

21 Aug 2018   •   15:05

Informațiile despre o posibilă viață extraterestră au fost reactualizate după o importantă descoperire legată de exoplanete. Oamenii de știință spun că "lumile de apa" sau exoplanetele care conțin multă apă, sunt de fapt foarte comune, contrar a ceea ce se credea înainte. O echipă de experți a analizat datele obținute de telescopul spațial Kepler.

Datele au arătat că există peste 4,000 de exoplanete, dintre care multe ar putea fără probleme să susțină viață extraterestră. De asemenea se pare că pe aproximativ 35% dintre planetele care sunt mai mari decât Pămantul este "foarte posibil" să se găsească apă la suprafața.

Surprinzator, se crede că unele planete au până la 50% apă-mult mai mult decât ponderea de apă a Pământului - 0,02%. Apa este foarte importantă în căutarea vietii extratereste. Un factor crucial pentru posibilitatea vieții-chiar și în spațiul cosmic.

Căutarea apei în spațiu este dificilă deoarece examinarea compoziției planetelor nu este ușoară având în vedere distanța lor față de Pămant. De aceea oamenii de știintă s-au luptat, pană acum, pentru a afla cât de multe "lumi de apă" există de fapt în spațiul cosmic.

"A fost o surpriză uriașă să realizăm că că existe atât de multe lumi de apă", a declarat Dr. Li Zheng de la Universitatea Harvard.

Sursă: NY Post