x close

Cum poți să slăbești rapid, la birou. Urmează acești pași

15 Iun 2018   •   12:28
Cum poți să slăbești rapid, la birou. Urmează acești pași

Timpul petrecut la birou ne poate împiedica să avem o alimentaţie sănătoasă şi, pentru că de multe ori, nu mai avem starea necesară pentru a găti o mâncare sănătoasă, cea mai uşoară alegere la care putem apela este mancarea de tip fast-food, atât pentru masa de prânz, cât şi pentru cea de seară.


Ziua 1

Prânz: pui/ curcan/ vită + legume la alegere (castraveţi, roşii, ardei, ceapă, praz, spanac).

Cină: peşte (cod, macrou, păstrăv, somon) sau conservă de ton/somon (în apă, iar dacă e în ulei vegetal se stoarce bine de ulei) + legume la alegere (castraveţi, ardei, ceapă, salată verde, ridichi, conopidă, ţelină crudă, morcov crud, ciuperci, dovlecei, varză, sparanghel, spanac) + două felii pâine „Slăbeşti mâncând” (până la 70 g).

Ziua 2

Prânz: fructe proaspete – ananas / papaya / cireşe / mere / pere / caise / piersici / nectarine / grepfrut / kiwi / zmeură / fragi / afine / prune renglote + un iaurt natural semidegresat (până la 250 ml).

Cină: carne de vită + legume la alegere (roşii, salată verde, ţelină, 3 – 4 măsline mari, varză, varză de Bruxelles, spanac, castraveţi, praz, sparanghel).

Ziua 3

Prânz: un grepfrut/ un măr + peşte (cod, macrou, păstrăv, somon) sau conservă de ton/somon (în apă sau ulei vegetal, se stoarce bine de ulei) + legume la alegere (fasole verde, spanac, salată verde, o roşie, ardei, ciuperci, sparanghel).

Cină: vită/ pui/ curcan + legume la alegere (salată verde, roşii, castravete, ţelină crudă, praz, sparanghel, spanac.

Continuarea aici.

Citeşte mai multe despre:

dieta birou slabire meniu
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati