×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Cum să scapi de zece kilograme în două săptămâni

04 Iul 2017   •   11:25
Cum să scapi de zece kilograme în două săptămâni 132
Foto: Pixabay.com

Vara s-a instalat total, iar dacă ești panicat că nu ai pierdut atât de mult în greutate pe cât ai vrut pentru a pleca în vacanță, atunci nu-ți face griji.

Puteți scăpa de 10 kilograme în doar două săptămâni, potrivit nutritionistei Fiona Kirk, care a împărtășit câteva ponturi din noua sa carte de dietă ”Fast Lane”.
Ea spune că succesul pentru a renunța la cea mai mare parte a kilogramelor în doar 14 zile este să mănânci pur și simplu lucrurile potrivite. 

În noua sa carte de dietă, Fiona spune ca secretul pentru o pierdere rapidă și durabilă de grăsime este o combinație a schimbarilor pe care trebuie să le facem cu dieta și cu stilul nostru de viață.

Este bine să ai un mic dejun bogat în proteine ​​în loc de cereale zaharoase, de a mânca iaurtși fructe în loc de chipsuri și băuturi alcoolice și de a lua prânzul cu salate sănătoase și hrănitoare.

La micul dejun putem prepara un ou. Ouăle sunt bogate în proteine ​​și în grăsimi și fac să spună "nu" la jumătatea dimineții unei gustări calorice.
Mâncați fructe cu coajă lemnoasă și semințe.
Beți apă înainte de mese și de gustări: acest lucru frânează foamea, astfel încât să mâncați mai puțin la o masă.
Prânz preparat pe bază de linte și fasole: fac o treabă minunată și ne vom simți plini, ceea ce ne face să mâncăm mai puțin la următoarea noastră masă.

Adăugați o grăsime fabuloasă la mese și gustări: ele încurajează celulele noastre grase să elibereze grăsimea corporală încăpățânată.
Dormiți mai mult: 7-8 ore sunt sufieciente pentru a regla nivelul de zahăr din sânge și menținerea echilibrului hormonal al foametei și a apetitului.
Îmbunătățiți nivelul vitaminei D: Ieșiți în lumina soarelui, ori de câte ori este posibil, acesta declanșează arderea crescută a abdomenului.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati